Monday, January 30, 2012

BOWLING!!!

akhir2 bulan 9 ke 10 2011, aku ngn member2 berjinak2 dgn bowling..
cam best je dari karoks.aaa..
sampai satu tahap mmg hari2 main bowling. tapi still pakai house ball..
aku main bola straight je..tapi gian oh kalau x main sehari..sampai la hari ni..

then bila da berkenan, nk plak jimat bayar stokin + kasut..
ada la org tu dulu belikan bola bowling sbijik ngn kasut ngn beg segala..
sampai la ni aku pakai..syiok..siap register jadik ahli.. ko ade?
haha..

apa pun, mmg hobi ni x dapat ditinggalkan..dlu aku hanya sampah je,siap bola terrr lepas ke belakang. malu ok kena gelak.. tapi xpe..aku jenis x tacing sgt bab2 org gelak ni.sbb aku suka org gelak + hepi even org tu gelakkan aku..mak x kesah..tgk masa jugak la.tapi kalau da melampau,lutut ni aku bagi.hehehe..


pasal score, payah beno aku nk dpt strike even beli bola baru..
pastu bila da pakai dekat sbulan,aku rasa cam x best plak lubang yg si eddy tebuk tu.then aku p besaq kan ckit.. ha..amekkau.. strike aje! score pun skarang maintain 100 ke atas. paling sampah score aku 4o lebih.. malu kot.hehe..
member2 terkejut gak,aku makin maju..rupanya sebab da besarkan lubang,cara main aku betul,kaki betul..kira mmg best lah..
sampai diorang pun cuak aku beat diorang.hehe..
tapi apa pun,itu satu kemajuan yg aku rasa "senyum" je.. best..
korang cuba la nasib. bowling ni sukan yg pakai tangan,tenaga,posture badan sume nk kena betul..
best..aku sangat enjoy..
kalau balik muar atau gi mana2, aku standby je bola dalam bonet keta. g keje pun bawak ok.hahha.. 





syioknye main bowling! :D

No comments:

Post a Comment