Monday, January 30, 2012

Dinar & Emas

Assalamualaikum...


Entry ni pun lama nk update,tapi x jugekk...
la ni baru nk buat..


ok lah..meh cite tros..
since december 2011 cantu aku ngn mr bf berjinak2 dalam bidang emas ni..
akhirnya. sebelum ni aku baca je org punya blog,fb cite pasal gold investment..
aku nk buat modal x cukup..so diam je la..


la ni baru dapat buat,syukur sangat2..
sebelum buat kami baca tanya orang belajar..x kisah la dgn sape2,dgn cara mcm mana skali pun.kami cuba nasib..
then bila da study sgala,gunakan modal yg ada beli emas & dinar..
dan aku lah org yg slalu sgt mukenye nampak kt bank rakyat join ar-rahnu..
buatlah aktiviti pajak & tebus..


emas ni kebaikan dia merata..
duit kertas ada kebaikan..skarang je la kebaikannya.
akan datang once ekonomi dunia jatuh, duit kertas yg ada mcm daun kering. sapu, buang..x laku! so meh la, nk ajak korang sume invest utk emas.. kalau xnk byk pun xpe.atleast ada 2 emas atau dinar sebagai harta simpanan.. emas nilainya akn makin naik.kalau jatuh pun x teruk mana,sbb one day mmg akn naik mendadak..


seperti yang aku study sebelum ni, cite pasal dajjal la, freemanson la, cite pasal imam mahdi,cite pasa kiamat segala./.semua ni mmg sgt berkaitan dengan emas.
meh la pendekkan cite ye.. pasal dunia akhir zaman, Allah SWT ada sebut dalam al-quran, x ingat ayat apa.tapi banyak jugak lah cite pasal emas ni.. akhir zaman nnti matawang dah x laku..so dunia ni akan kembali kepada ekonomi zaman dulu2.. pakai emas..
so standby la emas sbg harta keturunan korang.. korang beli emas sekarang, tengok lah esok lusa, harga mesti naik.. xpun tunggu la 10tahun lepas tu. kalau emas korang beli harini RM1000, 10 tahun akan datang confirm jadi RM5 6 7 ribu.. confirm. sbb ramai tau org2 kat luar sana da tahu apa akan jadi dengan manusia ni..diorang pun kaji juga al-quran..malah diorang percaya yg al-quran tu betul dan mmg akan terjadi.so diorang da standby emas. dan dengar cite,kebanyakan org keje bank kat US tu dah ada reserved emas diorang sendiri..
haaa..jgn main2..so kenapa diorang buat mcm tu? lu pikir la sendiri..


kalau nk cite kt cni mmg panjang lebar n belum tentu korang paham.
so marilah join aku buat investment utk gold ni.. utk harta korang jugak.
kalau berminat halo2 la saya by email niza.ap@gmail.com


semua pertanyaan insyaallah aku jwb dengan baik..
jgn buang masa. duit yg berkepuk dlm bank,asb tu keluarkan beli emas.
sbb one day,economi colapse, duit korang tu beku buta2 je dlm bank. and masa tu aku ade emas,korang xde ape2. nk mcm tu?
fikir lah k..
smoga anak2 melayu muda berjaya yek!

No comments:

Post a Comment