Monday, March 12, 2012

Ayat ayat hati

ayat hati yang begini bunyinya..




malam ku sepi ingat kau kini 
kabar menyepi diam kembali
mana kau pergi aku menanti
harapkan doa untuk bertemu nanti


dari jauh ku lihat tidak jugak ku temu
mata hati melihat tidak juga ku tahu


terus...


fikiran melayang memori dikenang
pernah rasa sayang kau yang ku senang


tiba masa kau hilang rindu hati tak keruan
mana engkau sang helang
terbang melayang tanpa beriku peluang


dan ya..


aku rindu dia..dia dia dia dan dia..
apakan daya aku hanya insan..
insan yang bergelar wanita punya hati yang nestapa..
nestapa di dunia.. dunia sementara..
dunia lakonan.. ya.. memang ia tipu belaka.
tapi aku..aku tadah dengan rela.asal dapat bertemu si dia..




2 comments:

  1. ko ngan lely da lebih kurang sama!

    ReplyDelete
  2. yeke sama? hahaha.. hati aku dalam ni banyak sangat berkata2.. :)

    ReplyDelete